Etichete pentru vanzarea produselor

Etichete pentru vanzarea produselor

Pentru decizia de cumparare a unui produs eticheta serveste drept inlocuitor, fiind concluzia oficiala a acestuia. Etichetele inlocuind produsele forteaza realitatea in sensul ca daca un produs este bun atunci eticheta trebuie sa fie foarte buna. Sa vanda



Eticheta este produsul

Produsele duc razboaie tacute pe rafturi pentru o bucata din atentia omului-client. Se lupta sa o acapareze favorabil pentru a forta decizia de cumparare. Eticheta este infanteristul acestui razboi silentions.

Trebuie sa convinga intr-un timp scurt. In acest timp eticheta este totuna cu produsul pentru clientul aflat in miscare si in criza de timp, cu mintea impartita intre multe multe micro-probleme. Din acest motiv eticheta trebuie sa fie seducatoare estetic, apoi sa fie informativa favorabil. Etichetele trebuie sa fie mult mai bune decat produsele detinute. Pentru a avea o sansa de victorie in fata multelor etichete concurente. Din principiu etichetele sunt autocolante. Isi lipesc partea autoadeziva de produsul pe care il manageriaza. E o relatie care trebuie sa decurga perfect, la orice tiraj, in special la cele mici.

etichete tiparite pe autocolant etichete autoadezive

Eticheta sa fie frumoasa ca sa se poata realiza chimia dintre ea si banii de pe cardul clientilor.

Etichete sa vanda

 Oamenii priceputi la etichete, de obicei, nu sunt nici patronul afacerii cu produsele de etichetat nici designeri stratosferici ce deseneaza etichete pentru propria lor satisfactie estetica. Nu uitam ca eticheta are un singur scop, sa vanda, iar frumusetea ei este ca sa acapareze si nu sa satisfaca.